Alla inlägg under april 2012

Av Emilia - 30 april 2012 10:05

Av Emilia - 29 april 2012 10:54

Av Emilia - 29 april 2012 10:11

Av Emilia - 29 april 2012 09:56

Av Emilia - 19 april 2012 12:03


Idag skall jag fixa tenta och inlämningsuppgift.

Jag måste skriva namn i alla övriga kläder till förskolan och skicka in barnens tider.

Sen skall jag  hämta ut paket och laga något gott till middag.

Vi tänkte ta en mysig dag nu med barnen och kanske gå ut i skogen om det slutar regna.

Idag har jag lovat killarna att laga pannkakor med dem till mellis.

Nu ska jag städa och ungarna får kolla på Balthazar och de har ju mer pyssel.

Det blir mycket skola ikväll, fast som jag ser fram i mot.



Av Emilia - 18 april 2012 13:44

Två bra dagar på förskolan har vi haft och ingen gråt alls.

Bara förväntansfullt och glatt och jätte skoj.

En dag inomhus och en dag utomhus. 

Och det går ju faktiskt som en dans :)


Vi köpte klistermärken och lim och färgade papper, diverse pyssel.

Det blev väldigt poppis och grabbarna visade stolt vad de gjort.


Jag och Andy gick på ett jätte mysigt fik.

Bakelser och kaffe och bara vi <3


Jag och ungarna ska sätta ihop olika foton på ett A4 som de skall ha på dagis.

Det blir nog  fint.

Av Emilia - 16 april 2012 14:30

Av Emilia - 16 april 2012 11:32


I natt kunde jag inte sova så jag satt uppe och fixade skola mm.

Det var mörkt och tyst, alla andra sov som stockar till och med katterna.

Idag har vi spenderat förmiddagen på förskolan och det var kul.

Sol, glatt och barnen hade kul, de vinkade till alla innan vi gick.

Det kändes väldigt bra.

Idag är det så fint väder och tulpanerna börjar slå ut och vitsippor kryllar det av.

Jag älskar våren även om det känns mer som höst just nu.

Ungarna är iallafall alltid glada och de piggar upp en, full fart.


Storebror visade:

- Mamma nu ska du se något väldigt kul.

- Titta våra fina blommor! Nu har de kommit upp.


Två glada killar :)

-Nu får lillebror vattna!


Idag skall jag köpa nytt smink och hårgrejer.

Lyxigt värre.

Nu blir det kaffe och frukt och ladda tvättmaskinen.

Sen skall jag gå ut med grabbarna i solen.







Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards